Podpora

  • Jak si vyhledám produkt?

    V části OBJEDNAT ZBOŽÍ lze vyhledávat jednotlivé produkty přes vyhledávací okno, do kterého napíšete část nebo celý název produktu (např. Pampeliška, Vinea bílá), případně typ jeho obalu (např. Rajec sklo, Vinea PET, KEG a pod.) nebo prostřednictvím jednotlivých značek (např. Kofola, Rajec, Vinea).

    TIP: Pro rychlejší vyhledávání produktů můžete využít filtr podle typu obalu.

  • Jak si objednám zboží?

    Po zvolení počtu balení vložíte vybraný produkt do košíku kliknutím na tlačítko DO KOŠÍKU. V případě, že produkt momentálně není dostupný, je označen jako NENÍ NA SKLADĚ.

    Počet balení můžete měnit buď při vkládání zboží do košíku, ale i v samotném nákupním košíku. V případě, že změníte počet balení přímo v košíku, aktuální výše objednávky se vám zobrazí až po kliknutí na tlačítko PŘEPOČÍTAT KOŠÍK.

    Pokud jste objednávku zboží ukončili, kliknutím na tlačítko REKAPITULACE OBJEDNÁVKY se Vám zobrazí sumář celé objednávky s výslednou částkou, datem dodání i adresou, na kterou vám bude zboží dovezeno. Pokud chcete ještě upravit objednávku, můžete tak učinit kliknutím na tlačítko UPRAVIT OBJEDNÁVKU. V případě, že chcete změnit datum nebo místo dodání, klikněte na tlačítko ZMĚNIT. Do okénka POZNÁMKA K OBJEDNÁVCE můžete v případě potřeby napsat vaše další požadavky. Kliknutím na tlačítko ODESLAT se objednávka definitivně odešle ke zpracování. Automaticky Vám bude zaslán potvrzující email o vaší objednávce.

    V případě, že si i po odeslání objednávky přejete doplnit ještě nějaký produkt, případně chcete objednávku stornovat, kontaktujte nás na info@kofolanaprimo.cz.

    Po potvrzení a odeslání objednávky Vám automaticky na Váš email přijde potvrzení o přijetí objednávky. Po zpracování objednávky bude na Váš email zaslané druhé potvrzení spolu s rozpisem objednaného zboží a konečnou částkou za objednávku. Aktuální stav Vašich objednávek si také můžete zkontrolovat po přihlášení na Váš účet ve svém profilu v části Objednávky.

  • Jak funguje expresní objednávka?

    Expresní objednávka Vám ještě více zjednoduší a zrychlí celý proces objednávání. Kliknutím na tlačítko EXPRESNÍ OBJEDNÁVKA máte 2 možnosti. V případě, že si vyberete možnost NAHRADIT, budou aktuální položky ve Vašem nákupním košíku vymazány a nahrazeny položkami z poslední objednávky. Stisknutím tlačítka DOPLNIT budou aktuální položky v košíku doplněné položkami z poslední objednávky. Tlačítkem ZRUŠIT se vrátíte zpět do nákupního košíku bez jakékoli změny. V případě, že v košíku nebudete mít žádné položky, vytvoří se vám na základě Vaší poslední odeslané objednávky nová identická objednávka, kterou si můžete v případě potřeby upravit nebo i hned odeslat.

  • Jaké ceny jsou uvedené u produktu?

    U jednotlivých produktů je uvedena cena bez DPH za jeden kus tak i za celé balení. V případě, že se na vámi objednaný produkt vztahuje akce, produkt je označen modrou barvou a uvedená cena je již po slevě.

  • Jaká je minimální výška objednávky?

    Při každé objednávce je třeba splnit výši minimální objednávky, která je nastavena na základě typu segmentu, do kterého je každý zákazník zařazen. Pokud výška minimální objednávky nebude splněna, systém Vás na to upozorní a objednávku nebude možné odeslat.

  • Kdy dostanu zboží?

    Každá provozovna má nastaveny své závozové dny, na které si může objednat zboží. Platí při tom pravidlo, že objednávku si třeba nahlásit minimálně 2 pracovní dny (48 hodin) před závozových dnem nejpozději do 16:45 (např. pokud máte závozový den v pondělí, musíte si udělat objednávku nejpozději ve čtvrtek do 16:45; jestliže v úterý, musíte si objednat nejpozději v pátek do 16:45 atd.). V případě, že si nahlásíte objednávku po 16:45 hodině, systém posune nejbližší datum dodání až na další možný termín.

    Při objednávce Vám systém automaticky nabídne datum nejbližšího možného dodání zboží. Pokud si ho přejete změnit, klikněte na tlačítko ZMĚNIT a z vyobrazené tabulky s dalšími možnými termíny si vyberte datum, který Vám vyhovuje.

  • Jak si změním místo dodání?

    V případě, že máte na Vašem účtu registrovaných více provozoven, kliknutím na provozovnu na horní liště se Vám zobrazí seznam provozoven, na které si můžete objednat zboží. Jednoduše si vyberete místo dodání a můžete dále pokračovat v objednávce.

    Místo dodání se také dá změnit v sumáře objednávky, klikněte na tlačítko ZMĚNIT a vyberte si provozovnu, na kterou si přejete dovézt objednané zboží.

  • Co když zapomenu přihlašovací údaje?

    V případě, že jste zapomněli vaše přihlašovací údaje, klikněte na úvodní straně webové stránky na tlačítko ZAPOMENUTÉ HESLO. Po vyplnění údajů bude na Váš email zaslaný email s instrukcemi na obnovení zapomenutého hesla, jejichž prostřednictvím si nastavíte nové heslo.

    Přihlašovací jméno je Vaše emailová adresa, kterou jste administrátorovi uvedli při registraci Vaší provozovny. V případě potíží nás prosím kontaktujte na info@kofolanaprimo.cz.

  • Kde se dozvím aktuální stav nasbíraných bodu za objednávky?

    Aktuální stav nasbíraných bodů v Partnerském programu si můžete zkontrolovat po přihlášení ve svém profilu v části Provozovny.

  • Zobrazování počasí

    Předpověď počasí se aktualizuje jednou denně, při prvním přihlášení v daný den. Při předpovědi se vychází z údajů o lokalitě provozovny a poštovního směrovacího čísla. V případě, že je na jednom účtu registrovaných více provozoven, předpověď se zobrazuje pro aktuálně vybranou provozovnu.