Podpora

 

  • 1. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

    Produkty lze vyhledat přes vyhledávací okno, do kterého napíšete část nebo celý název produktu (např. Vinea bílá), podle typu obalu (např. Rajec sklo, KEG) nebo prostřednictvím jednotlivých značek (např. Kofola, Rajec, Vinea).

    Po zvolení počtu balení vložte vybraný produkt do košíku.
    Počet balení se může měnit buď při vkládání produktů do košíku, ale i v samotném nákupním košíku. V případě, že změníte počet balení přímo v košíku, aktuální hodnota objednávky se vám zobrazí až po kliknutí na tlačítko PŘEPOČÍTAT KOŠÍK.

    Po ukončení objednávky se kliknutím na tlačítko REKAPITULACE OBJEDNÁVKY zobrazí sumář celé objednávky s výslednou částkou, datem dodání i adresou, na kterou bude zboží dovezené.

    V případě potřeby je možné ještě v tomto kroku upravit objednávku, kliknutím na tlačítko UPRAVIT OBJEDNÁVKU.

    Pokud máte na účtu registrovaných více provozoven a chcete změnit místo dodání, klikněte na tlačítko ZMĚNIT.

    Do políčka POZNÁMKA K OBJEDNÁVCE můžete v případě potřeby napsat vaše další požadavky.

    Odesláním se objednávka definitivně odešle ke zpracování. Automaticky vám bude zaslán potvrzující email o vaší objednávce. Po zpracování objednávky bude na váš email zasláno druhé potvrzení spolu s rozpisem objednaného zboží a konečnou částkou za objednávku. Aktuální stav vašich objednávek si také můžete zkontrolovat v profilu v části Objednávky.

    V případě, že si i po odeslání objednávky přejete objednávku upravit, případně chcete objednávku stornovat, kontaktujte nás na [email protected].

  • 2. EXPRESNÍ OBJEDNÁVKA

    Expresní objednávka vám ještě více zjednoduší a zrychlí celý proces objednávání.

    Při využití expresní objednávky máte 2 možnosti:

    V případě výběru možnosti NAHRADIT, budou aktuální položky v nákupním košíku vymazány a nahrazeny položkami z poslední objednávky.

    Při výběru možnosti DOPLNIT budou aktuální položky v košíku doplněné položkami z poslední objednávky.

    Při výběru možnosti ZRUŠIT se vrátíte zpět do nákupního košíku bez jakékoliv změny.

    Pokud nebudete mít v košíku žádné položky, vytvoří se na základě vaší poslední odeslané objednávky nová identická objednávka, kterou si můžete v případě potřeby upravit nebo ihned odeslat.

  • 3. CENY UVEDENÉ PŘI PRODUKTECH

    U jednotlivých produktů je uvedena cena bez DPH za jeden kus jakož i za celé balení. Pokud se na vámi objednaný produkt vztahuje akce, produkt je označen nálepkou AKCE a uvedená cena je již po slevě.

  • 4. MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY

    Při každé objednávce je třeba splnit minimální hodnotu. Pokud hodnota minimální objednávky nebude splněna, objednávku nebude možné odeslat.

    Minimální hodnota objednávky je 3 390 Kč bez DPH.

  • 5. DODÁNÍ ZBOŽÍ

    Při objednávce vám systém automaticky nabídne datum nejbližšího závozu na vaši provozovnu.

    Objednávku produktů je třeba odeslat minimálně 2 pracovní dny (48 hodin) před závozovým dnem nejpozději do 16:45 hod.

    V případě, že objednávku odešlete během pracovního dne po uzávěrce, systém posune nejbližší datum dodání na další možný termín.

  • 6. PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE

    V případě, že jste zapomněli vaše přihlašovací údaje, klikněte na úvodní straně webové stránky na tlačítko ZAPOMENUTÉ HESLO. Po vyplnění údajů bude na váš email zaslaný email s instrukcemi pro obnovení zapomenutého hesla, prostřednictvím kterých si nastavíte nové heslo.

    Přihlašovací jméno je vaše emailová adresa, kterou jste administrátorovi uvedli při registraci vaši provozovny.

    V případě problémů nás prosím kontaktujte na [email protected].